Prowadzisz sklep internetowy?
Chcesz zyskać przewagę konkurencyjną i zbudować stabilną pozycję na rynku, aby klienci sami do Ciebie wracali?
Chcesz zyskać przewagę konkurencyjną i zbudować stabilną pozycję na rynku, aby klienci sami do Ciebie wracali?
Zapisz się na listę zainteresowanych raportem z badania Post-Purchase Experience w branży E-commerce 2024:
Największe w Polsce badanie rynku e-commerce przeprowadzone przy wsparciu merytorycznym i pod patronatem Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie.
Patroni badania:
Dołącz do:
Patronat honorowy:
Jeśli prowadzisz sklep internetowy i masz już dosyć...
Braku zaangażowania klientów i traktowania Twojej marki, jako nieciekawej i odpowiedniej tylko do jednorazowych zakupów.
Braku stałych, lojalnych klientów i stabilizacji pozycji Twojej marki na rynku.
Wysokich kosztów pozyskiwania nowych klientów oraz znaczącej liczby porzuconych koszyków i zwrotów.
Braku przewag konkurencyjnych marki i pomysłów na budowanie w klientach pozytywnych doświadczeń, które ich zatrzymają.
Braku wiarygodności i zaufania do Twojej firmy, przez co zamiast budować pozycję - walczysz o przetrwanie.
Czy wiesz, że według badań przeprowadzonych przez MarketingSignals aż 90% przedsiębiorstw e-commerce upada po 120 dniach od startu ich działania?
Branża e-commerce zarówno w Polsce, jak i na całym świecie, stale rośnie. Według prognoz Dun & Bradstreet Poland, na koniec 2023 r. liczba e-sklepów przekroczyła w naszym kraju 65 tys.
Mimo ogromnego odsetka biznesów, które nie dają rady na rynku
i upadają, tendencja jednak nadal jest wzrostowa, ponieważ na koniec 2022 roku udział e-sklepów w rynku był o niemal 10 tys. niższy. Doskonale widać zatem, że jest to branża bardzo odnawalna,
ale mało stabilna.
Czasy, w których wystarczyło zrobić minimum i jedynie zaspokoić popyt już dawno minęły. Obecnie weszliśmy w erę jakości, czyli odpowiedniego podejścia do klienta, budowania pozycji marki, zaufania, społeczności i wszelkich innych aspektów wpływających na sprzedaż, a zawierających się w zwrocie Customer Experience.
"Polski e-commerce to już nie tylko ilość,
ale także jakość"
Tomasz Starzyk
rzecznik Dun & Bradstreet Poland.
Zyskaj raport z największego badania branży e-commerce w Polsce i otwórz swoje drzwi do stabilnej pozycji na rynku oraz sukcesu!
Naszą misją jest prawdziwa przemiana polskiego rynku e-commerce!
Brzmi górnolotnie? Być może. Jednak kiedy weźmiemy pod uwagę fakt, jak ogromny jest odsetek upadłości w tej branży, to łatwo można zauważyć, że wymaga ona szeroko zakrojonych przemian i rewolucji.
I tutaj, całe na biało, wkracza Customer Experience oraz nasze badanie, na którego podstawie analizujemy czynniki wpływające na sukcesy i niepowodzenia polskich e-sklepów. Raport z badania Post-Purchase Experience w branży E-commerce 2024 uświadomi Ci, co musisz zrobić, aby osiągnąć prawdziwy, stabilny i długotrwały sukces!
Dla kogo stworzyliśmy badanie
i kto wziął w nim udział?
Przedsiębiorcy, których duże,
świetnie prosperujące sklepy zajmują się sprzedażą w sferze online
Przedsiębiorcy z sektora
e-commerce, których sklepy są już minimum pół roku na rynku
Wszystkie osoby odpowiedzialne za działy e-commerce w większych
i mniejszych przedsiębiorstwach
WŁAŚCICIELE ŚREDNIEJ WIELKOŚCI SKLEPÓW
WŁAŚCICIELE DUŻYCH SKLEPÓW
MANAGEROWIE, KIEROWNICY, PRACOWNICY
Dlaczego Twoja firma potrzebuje dostępu do raportu z badania Post-Purchase Experience w branży
E-commerce 2024?
OGROMNA SKALA
Nasze założenia sugerują, że badanie i raport dotrą do około 1 000 000 osób. Jesteś tutaj, ponieważ bardzo zależy Ci na tym, aby Twój biznes stał się niemal bezkonkurencyjny, a wyniki naszego badania realnie mogą Ci w tym pomóc.
Na naszym rodzimym rynku e-commerce nie było jeszcze tak ogromnego przedsięwzięcia badawczego, którego celem jest pomoc przedsiębiorcom
i odwrócenie złej passy
e-sklepów.
INNOWACYJNOŚĆ
WIEDZA
Ile warta jest dla Ciebie wiedza, która pozwoli Ci stworzyć stabilną markę, której klienci z przyjemnością polecają ją dalej i wręcz przekonują innych, że muszą coś od Ciebie kupić. Raport pokaże Ci, jak to zrobić.
Ogromna skala, innowacyjność, imponujący przekrój firm
i rozpoznawalność sprawiają, że stajesz przed szansą poznania wyników pionierskiego projektu, o którym
robi się głośno.
PRESTIŻ
Postaw na optymalizację CX, czyli pozytywnych doświadczeń klienta w kontakcie z Twoją marką, albo przepadnij wśród tłumu konkurencji.
Zyskaj dostęp do wiedzy,
która kompletnie odmieni Twój biznes!
Dowiedz się, kto stoi za największym w Polsce badaniem CX...
Natalia Nietupska
Właścicielka Leart Studio, która współpracowała z takimi markami jak Ola Gościniak, Jakub Biel, Opener Festival, Off Festiwal, tworzyła również Ecommerce Event oraz Galę Interaktywna.
Pomaga przedsiębiorcom w customer experience, kreatywnym marketingu oraz strategiach marketingowych. Jest autorką badań nad pozakupowymi doświadczeniami klientów w polskim e-commersie oraz doktorantką z zakresu CX. Uważa, że jej największym życiowym osiągnięciem jest badanie Post-Purchase Experience w branży E-commerce 2024.
Specjalistka ds. CX, badaczka, doktorantka WSIiZ
Wiele osób uznaje mnie za mistrzynię integracji, doskonałego naprawiacza
i świetnego stratega, co idealnie wpisuje się w moje talenty Gallupa.
Rafał Piasecki
Specjalista z 15-letnim doświadczeniem we współpracy z największymi międzynarodowymi korporacjami takimi jak Samsung,
Media Markt, Orange czy Tichibo.
Jego szeroka biznesowa wiedza, charyzma i pozytywne nastawienie pozwalają mu skutecznie budować trwałe, wartościowe relacje biznesowe. Łatwość w komunikacji, aktywne słuchanie, wysokie umiejętności sprzedażowe i swobodne tworzenie więzi, w połączeniu ze specjalistyczną wiedzą powodują, że sukces sam puka do jego drzwi. Na co dzień pomaga przedsiębiorcom skalować ich biznesy oraz wprowadzać rozwiązania z zakresu CX, które przyciągają i na długo zatrzymują klientów.
Przedsiębiorca, doradca biznesowy i specjalista do spraw CX
Indywidualizacja, osiąganie, uczenie się, strategia, dowodzenie, bycie wizjonerem — oto moje mocne strony według testu Gallupa, z którymi utożsamiam się w 100%.
Wyższa Szkoła Informatyki
i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie
Największa niepubliczna uczelnia wyższa na Podkarpaciu, która powstała 8 marca 1996 roku jako rozwinięcie działalności Rzeszowskiej Szkoły Menadżerów i Stowarzyszenia Promocji i Przedsiębiorczości.
WSIiZ od lat zajmuje wysokie miejsca w międzynarodowych rankingach szkół wyższych (U-Multirank, GreenMetric), a nowatorskie metody nauczania i program dostosowany do potrzeb rynku pracy sprawiają, że studenci są zadowoleni z wyboru tej uczelni.
Już teraz dołącz do listy zainteresowanych raportem z badania Post-Purchase Experience w branży E-commerce 2024 i zyskaj bezcenną wiedzę, która sprawi, że nareszcie będziesz miał realny wpływ na sukces swojego biznesu!
Stań się częścią wielkiego projektu, który zupełnie zrewolucjonizuje polski rynek e-commerce!
Zapisz się, zyskaj dostęp do raportu i spotkaj się za nami po stronie skutecznego oraz zoptymalizowanego CX, którego Twoja firma potrzebuje bardziej niż myślisz!
Stań się częścią wielkiego projektu, który zupełnie zrewolucjonizuje polski rynek
e-commerce!
Masz pytanie?
Napisz do nas na: czesc@leartstudio.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone – Natalia Nietupska © 2024
„Korzystamy z plików cookies w celu zapewnienia prawidłowego działania strony oraz po to, aby analizować ruch i prowadzić działania marketingowe. Korzystając ze strony z włączoną w przeglądarce internetowej obsługą plików cookies, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich zgodnie z polityką prywatności (18.03.2024).
Designed and created by magmacreative.pl