Image

Prowadzisz sklep internetowy?

Chcesz zyskać przewagę konkurencyjną i zbudować stabilną pozycję na rynku, aby klienci sami do Ciebie wracali?

Image

Chcesz zyskać przewagę konkurencyjną i zbudować stabilną pozycję na rynku, aby klienci sami do Ciebie wracali?

Zapisz się na listę zainteresowanych raportem z badania Post-Purchase Experience w branży E-commerce 2024:

Największe w Polsce badanie rynku e-commerce przeprowadzone przy wsparciu merytorycznym i pod patronatem Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie.

Patroni badania:

ImageImageImageImageImage

Dołącz do:

ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage

Patronat honorowy:

ImageImageImageImageImageImageImageImageImage

Jeśli prowadzisz sklep internetowy i masz już dosyć...

Braku zaangażowania klientów i traktowania Twojej marki, jako nieciekawej i odpowiedniej tylko do jednorazowych zakupów.

Braku stałych, lojalnych klientów i stabilizacji pozycji Twojej marki na rynku.

Wysokich kosztów pozyskiwania nowych klientów oraz znaczącej liczby porzuconych koszyków i zwrotów.

Braku przewag konkurencyjnych marki i pomysłów na budowanie w klientach pozytywnych doświadczeń, które ich zatrzymają.

Braku wiarygodności i zaufania do Twojej firmy, przez co zamiast budować pozycję - walczysz o przetrwanie.

Gwarantuję Ci, że CX to Twoja szansa na sukces, stabilizację i społeczność zadowolonych, powracających klientów.

Chcesz wiedzieć więcej? Koniecznie czytaj dalej...
ImageImageImageImageImageImageImage

Czy wiesz, że według badań przeprowadzonych przez MarketingSignals aż 90% przedsiębiorstw e-commerce upada po 120 dniach od startu ich działania?

Zapisuję się na listę!

Branża e-commerce zarówno w Polsce, jak i na całym świecie, stale rośnie. Według prognoz Dun & Bradstreet Poland, na koniec 2023 r. liczba e-sklepów przekroczyła w naszym kraju 65 tys.


Mimo ogromnego odsetka biznesów, które nie dają rady na rynku

i upadają, tendencja jednak nadal jest wzrostowa, ponieważ na koniec 2022 roku udział e-sklepów w rynku był o niemal 10 tys. niższy. Doskonale widać zatem, że jest to branża bardzo odnawalna,

ale mało stabilna.

Czasy, w których wystarczyło zrobić minimum i jedynie zaspokoić popyt już dawno minęły. Obecnie weszliśmy w erę jakości, czyli odpowiedniego podejścia do klienta, budowania pozycji marki, zaufania, społeczności i wszelkich innych aspektów wpływających na sprzedaż, a zawierających się w zwrocie Customer Experience.

"Polski e-commerce to już nie tylko ilość,

ale także jakość"

Tomasz Starzyk

rzecznik Dun & Bradstreet Poland.

Zyskaj raport z największego badania branży e-commerce w Polsce i otwórz swoje drzwi do stabilnej pozycji na rynku oraz sukcesu!

Naszą misją jest prawdziwa przemiana polskiego rynku e-commerce!

Brzmi górnolotnie? Być może. Jednak kiedy weźmiemy pod uwagę fakt, jak ogromny jest odsetek upadłości w tej branży, to łatwo można zauważyć, że wymaga ona szeroko zakrojonych przemian i rewolucji.


I tutaj, całe na biało, wkracza Customer Experience oraz nasze badanie, na którego podstawie analizujemy czynniki wpływające na sukcesy i niepowodzenia polskich e-sklepów. Raport z badania Post-Purchase Experience w branży E-commerce 2024 uświadomi Ci, co musisz zrobić, aby osiągnąć prawdziwy, stabilny i długotrwały sukces!

Image

Dla kogo stworzyliśmy badanie

i kto wziął w nim udział?

Image

Przedsiębiorcy, których duże,

świetnie prosperujące sklepy zajmują się sprzedażą w sferze online

Przedsiębiorcy z sektora

e-commerce, których sklepy są już minimum pół roku na rynku

Wszystkie osoby odpowiedzialne za działy e-commerce w większych

i mniejszych przedsiębiorstwach

WŁAŚCICIELE ŚREDNIEJ WIELKOŚCI SKLEPÓW

WŁAŚCICIELE DUŻYCH SKLEPÓW

ImageImageImage

MANAGEROWIE, KIEROWNICY, PRACOWNICY

Dlaczego Twoja firma potrzebuje dostępu do raportu z badania Post-Purchase Experience w branży

E-commerce 2024?

Icon

OGROMNA SKALA

Nasze założenia sugerują, że badanie i raport dotrą do około 1 000 000 osób. Jesteś tutaj, ponieważ bardzo zależy Ci na tym, aby Twój biznes stał się niemal bezkonkurencyjny, a wyniki naszego badania realnie mogą Ci w tym pomóc.

Na naszym rodzimym rynku e-commerce nie było jeszcze tak ogromnego przedsięwzięcia badawczego, którego celem jest pomoc przedsiębiorcom

i odwrócenie złej passy

e-sklepów.

INNOWACYJNOŚĆ

Icon

WIEDZA

Ile warta jest dla Ciebie wiedza, która pozwoli Ci stworzyć stabilną markę, której klienci z przyjemnością polecają ją dalej i wręcz przekonują innych, że muszą coś od Ciebie kupić. Raport pokaże Ci, jak to zrobić.

Icon

Ogromna skala, innowacyjność, imponujący przekrój firm

i rozpoznawalność sprawiają, że stajesz przed szansą poznania wyników pionierskiego projektu, o którym

robi się głośno.

PRESTIŻ

Icon
Dołączam do listy zainteresowanych!

Postaw na optymalizację CX, czyli pozytywnych doświadczeń klienta w kontakcie z Twoją marką, albo przepadnij wśród tłumu konkurencji.


Zyskaj dostęp do wiedzy,

która kompletnie odmieni Twój biznes!

Dowiedz się, kto stoi za największym w Polsce badaniem CX...

Natalia Nietupska

Właścicielka Leart Studio, która współpracowała z takimi markami jak Ola Gościniak, Jakub Biel, Opener Festival, Off Festiwal, tworzyła również Ecommerce Event oraz Galę Interaktywna.


Pomaga przedsiębiorcom w customer experience, kreatywnym marketingu oraz strategiach marketingowych. Jest autorką badań nad pozakupowymi doświadczeniami klientów w polskim e-commersie oraz doktorantką z zakresu CX. Uważa, że jej największym życiowym osiągnięciem jest badanie Post-Purchase Experience w branży E-commerce 2024.

Specjalistka ds. CX, badaczka, doktorantka WSIiZ

Wiele osób uznaje mnie za mistrzynię integracji, doskonałego naprawiacza

i świetnego stratega, co idealnie wpisuje się w moje talenty Gallupa.

Rafał Piasecki

Specjalista z 15-letnim doświadczeniem we współpracy z największymi międzynarodowymi korporacjami takimi jak Samsung,

Media Markt, Orange czy Tichibo.


Jego szeroka biznesowa wiedza, charyzma i pozytywne nastawienie pozwalają mu skutecznie budować trwałe, wartościowe relacje biznesowe. Łatwość w komunikacji, aktywne słuchanie, wysokie umiejętności sprzedażowe i swobodne tworzenie więzi, w połączeniu ze specjalistyczną wiedzą powodują, że sukces sam puka do jego drzwi. Na co dzień pomaga przedsiębiorcom skalować ich biznesy oraz wprowadzać rozwiązania z zakresu CX, które przyciągają i na długo zatrzymują klientów.

Przedsiębiorca, doradca biznesowy i specjalista do spraw CX

Indywidualizacja, osiąganie, uczenie się, strategia, dowodzenie, bycie wizjonerem — oto moje mocne strony według testu Gallupa, z którymi utożsamiam się w 100%.

Wyższa Szkoła Informatyki

i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie

Największa niepubliczna uczelnia wyższa na Podkarpaciu, która powstała 8 marca 1996 roku jako rozwinięcie działalności Rzeszowskiej Szkoły Menadżerów i Stowarzyszenia Promocji i Przedsiębiorczości.


WSIiZ od lat zajmuje wysokie miejsca w międzynarodowych rankingach szkół wyższych (U-Multirank, GreenMetric), a nowatorskie metody nauczania i program dostosowany do potrzeb rynku pracy sprawiają, że studenci są zadowoleni z wyboru tej uczelni.


Już teraz dołącz do listy zainteresowanych raportem z badania Post-Purchase Experience w branży E-commerce 2024 i zyskaj bezcenną wiedzę, która sprawi, że nareszcie będziesz miał realny wpływ na sukces swojego biznesu!

Stań się częścią wielkiego projektu, który zupełnie zrewolucjonizuje polski rynek e-commerce!

Zapisz się, zyskaj dostęp do raportu i spotkaj się za nami po stronie skutecznego oraz zoptymalizowanego CX, którego Twoja firma potrzebuje bardziej niż myślisz!

Image
Zapisuję się na listę!

Stań się częścią wielkiego projektu, który zupełnie zrewolucjonizuje polski rynek

e-commerce!

Masz pytanie?

Napisz do nas na: czesc@leartstudio.pl

Wszelkie prawa zastrzeżone – Natalia Nietupska © 2024

„Korzystamy z plików cookies w celu zapewnienia prawidłowego działania strony oraz po to, aby analizować ruch i prowadzić działania marketingowe. Korzystając ze strony z włączoną w przeglądarce internetowej obsługą plików cookies, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich zgodnie z polityką prywatności (18.03.2024).

Designed and created by magmacreative.pl