Image

Prowadzisz sklep internetowy?

Chcesz zyskać przewagę konkurencyjną

i zbudować stabilną pozycję na rynku,

aby klienci sami do Ciebie wracali?

Weź udział w największym badaniu branży

e-commerce w Polsce i spraw, że logo Twojej firmy

dotrze do 1 000 000 osób!

Dołączam do badania już teraz!
Image

Chcesz zyskać przewagę konkurencyjną i zbudować stabilną pozycję na rynku, aby klienci sami do Ciebie wracali?

Weź udział w największym badaniu branży e-commerce w Polsce

i spraw, że logo Twojej firmy dotrze do 1 000 000 osób!

Zobacz, dlaczego to badanie może okazać się dla Ciebie przełomowe i co, dzieki niemu zyskasz...

Największe w Polsce badanie rynku e-commerce przeprowadzane przy wsparciu merytorycznym i pod patronatem Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie.

Zobacz, dlaczego to badanie może okazać się dla Ciebie przełomowe i co, dzięki niemu zyskasz...

Patroni badania:

ImageImageImageImageImage

Dołącz do:

ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage

Weź udział w największym w Polsce badaniu branży e-commerce i zyskaj:

Weź udział w największym w Polsce badaniu branży

e-commerce i zyskaj:

ROZPOZNAWALNOŚĆ

Icon

Zakładamy, że nasze badanie dotrze aż do
1 mln osób, co oznacza dla Ciebie dokładnie

1 mln szans na zdobycie nowych klientów oraz zbudowanie rozpoznawalności marki.

Największe w Polsce badanie branży e-commerce objęte jest patronatem znanych na całym świecie firm, jak Forbes, Samsung i Orange. Znajdź się wśród nich!

TWOJE LOGO WŚRÓD GIGANTÓW

Icon

Jako część naszej społeczności i ogromnie istotny członek badania będziesz na bieżąco informowany o tym, w jakim miejscu jesteśmy, jakie są wyniki badań.

COMIESIĘCZNY STATUS PROJEKTU

Icon

CERTYFIKAT

Zdobądź prestiżowy certyfikat udziału w badaniu z logotypami naszych patronów i partnerów, który będziesz mógł udostępnić na swojej stronie internetowej oraz w social mediach.

Icon

Oprócz comiesięcznych statusów postępów w badaniu udostępnimy Ci również wgląd do pełnych wyników, dzięki czemu będziesz mógł skutecznie zoptymalizować swój CX.

DARMOWY DOSTĘP DO PEŁNEGO RAPORTU

CHECKLISTA PROJEKTOWANIA POZYTYWNYCH DOŚWIADCZEŃ

Czyli narzędzie, które możesz wdrożyć w życie od razu, aby podnieść standard swojego customer experience.

IconIcon

nagroda niespodzianka

dla 10 osób

Icon

Wyjazd na prestiżowe, zagraniczne szkolenie branżowe? A może udział w międzynarodowym kongresie e-commerce? Jednego możesz być pewien — to najlepszy biznesowy prezent,

jaki możesz sobie wyobrazić.

Ale, to jeszcze nie wszystko!

Oprócz wymienionych wyżej 6 prezentów, które dostanie każdy uczestnik badania, przygotowaliśmy również nagrody specjalne. Powędrują one do wybranych przez nas przedsiębiorców e-commerce, którzy wypełnią ankietę i zostaną przez nas wybrani na podstawie założonych kryteriów. Bardzo zależy nam na tym, aby pomóc szczególnie najmocniej zaangażowanym przedsiębiorcom, który potencjał z pewnością pokaże nam wypełniona przez nich ankieta.


Wartość przygotowanych bonusów to ponad 500 000 zł!

o wartości od 500 do 5 000 zł każda

o wartości ok. 2 999 zł każdy

Marzysz o tym, aby doświadczony specjalista zaudytował procesy stosowane w Twojej firmie i przedstawił Ci plan optymalizacji CX, aby Twoi klienci stali się lojalnymi ambasadorami Twojej marki, a sprzedaż wciąż rosła? Teraz masz na to szansę.

darmowy audyt Customer eXperience dla 10 osób

Icon
Icon

logo na stronie www i w raporcie

dla pierwszych 100 osób

Rozpoznawalność Twojej firmy, to klucz do budowania zaufania, ciekawości oraz pozyskiwania nowych klientów. Znalezienie się wśród 100 pierwszych firm oraz potentatów rynkowych, jak Samsung, L'oreal, czy Orange, to dla Ciebie ogromna szansa!

o wartości ok. 5 249 zł każde

1

2

3

Kliknij jeden z przycisków "Chcę dołączyć do badania", na tej stronie.

Po wylądowaniu na podstronie z ankietą odpowiedz na 34 pytania (niemal wszystkie są zamknięte). Bardzo zależy nam na tym, abyś był z nami w 100% szczery, więc postaraj się, jak najdokładniej wybrać i ocenić swoje doświadczenia. Ma to znaczący wpływ zarówno na badanie, jak i na wybór firm, które otrzymają od nas dodatkowe prezenty.


Sprawdź, czy udzieliłeś zgodnej z faktycznym stanem rzeczy odpowiedzi na wszystkie pytania, zatwierdź i prześlij ankietę.

4

Odbierz swój certyfikat, resztę prezentów oraz oczekuj na wybór zwycięzców dodatkowych bonusów.

Ok, dołączam do badania już teraz!

Jak wziąć udział w największym w Polsce badaniu branży e-commerce?

Image

Jak wziąć udział

w największym w Polsce badaniu branży

e-commerce?

Jeśli prowadzisz sklep internetowy i masz już dosyć...

Braku zaangażowania klientów i traktowania Twojej marki, jako nieciekawej i odpowiedniej tylko do jednorazowych zakupów.

Braku stałych, lojalnych klientów i stabilizacji pozycji Twojej marki na rynku.

Wysokich kosztów pozyskiwania nowych klientów oraz znaczącej liczby porzuconych koszyków i zwrotów.

Braku przewag konkurencyjnych marki i pomysłów na budowanie w klientach pozytywnych doświadczeń, które ich zatrzymają.

Braku wiarygodności i zaufania do Twojej firmy, przez co zamiast budować pozycję - walczysz o przetrwanie.

Gwarantuję Ci, że CX to Twoja szansa na sukces, stabilizację i społeczność zadowolonych, powracających klientów.

Chcesz wiedzieć więcej? Koniecznie czytaj dalej...
ImageImageImageImageImage

Co wyróżnia nasze badanie i dlaczego każdy przedsiębiorca z branży e-commerce powinien wziąć w nim udział?

Ogromna skala, innowacyjność, prezenty

i rozpoznawalność sprawiają, że stajesz przed szansą wzięcia udziału

w niesamowicie prestiżowymi i pionierskim projekcie, o którym

z pewnością będzie głośno.

PRESTIŻ

Icon

PREZENTY

Od początku realizacji tego przedsięwzięcia chcieliśmy, aby udział w badaniu wiązał się z realnymi profitami oraz korzyściami materialnymi. Szanujemy Twój czas, dlatego Ty pomagasz nam, a my pomagamy Tobie.

Icon

Na naszym rodzimym rynku e-commerce nie było jeszcze tak ogromnego przedsięwzięcia badawczego, którego celem jest pomoc przedsiębiorcom

i odwrócenie złej passy

e-sklepów.

INNOWACYJNOŚĆ

Icon

OGROMNA SKALA

Nasze założenia sugerują, że badanie dotrze do około 1 000 000 osób, co jest naprawdę imponującą liczbą. Jesteś tutaj, ponieważ bardzo zależy nam na tym, abyś Ty również stał się częścią tego ogromnego projektu.

IconImageImage

Czy wiesz, że według badań przeprowadzonych przez MarketingSignals aż 90% przedsiębiorstw e-commerce upada po 120 dniach od startu ich działania?

Chcę dołączyć do badania!

Branża e-commerce zarówno w Polsce, jak i na całym świecie, stale rośnie. Według prognoz Dun & Bradstreet Poland, na koniec 2023 r. liczba e-sklepów przekroczyła w naszym kraju 65 tys.


Mimo ogromnego odsetka biznesów, które nie dają rady na rynku

i upadają, tendencja jednak nadal jest wzrostowa, ponieważ na koniec 2022 roku udział e-sklepów w rynku był o niemal 10 tys. niższy. Doskonale widać zatem, że jest to branża bardzo odnawalna,

ale mało stabilna.

Czasy, w których wystarczyło zrobić minimum i jedynie zaspokoić popyt już dawno minęły. Obecnie weszliśmy w erę jakości, czyli odpowiedniego podejścia do klienta, budowania pozycji marki, zaufania, społeczności i wszelkich innych aspektów wpływających na sprzedaż, a zawierających się w zwrocie Customer Experience.

"Polski e-commerce to już nie tylko ilość,

ale także jakość"

Tomasz Starzyk

rzecznik Dun & Bradstreet Poland.

Dołącz do największego w Polsce badania branży e-commerce i otwórz swoje drzwi do stabilnej pozycji na rynku oraz sukcesu!

Naszą misją jest prawdziwa przemiana polskiego rynku e-commerce!

Brzmi górnolotnie? Być może. Jednak kiedy weźmiemy pod uwagę fakt, jak ogromny jest odsetek upadłości w tej branży, to łatwo można zauważyć, że wymaga ona szeroko zakrojonych przemian i rewolucji.


I tutaj, całe na biało, wkracza Customer Experience oraz nasze badanie, na którego podstawie będziemy mogli przeanalizować czynniki wpływające na sukcesy

i niepowodzenia polskich e-sklepów. Na tej postawie przygotujemy raport, który uświadomi Ci, co musisz zrobić, aby osiągnąć prawdziwy, stabilny i długotrwały sukces!

Image

Postaw na optymalizację CX, czyli pozytywnych doświadczeń klienta w kontakcie z Twoją marką, albo przepadnij wśród tłumu konkurencji.


Dołącz do badania i zyskaj dostęp do wiedzy,

która kompletnie odmieni Twój biznes!

Przekonaliście mnie! Dołączam!

Dla kogo stworzyliśmy badanie i kto może wziąć

w nim udział?

Przedsiębiorcy, których duże,

świetnie prosperujące sklepy zajmują się sprzedażą w sferze online

Przedsiębiorcy z sektora

e-commerce, których sklepy są już minimum pół roku na rynku

Wszystkie osoby odpowiedzialne za działy e-commerce w większych

i mniejszych przedsiębiorstwach

WŁAŚCICIELE ŚREDNIEJ WIELKOŚCI SKLEPÓW

WŁAŚCICIELE DUŻYCH SKLEPÓW

ImageImageImage

MANAGEROWIE, KIEROWNICY, PRACOWNICY

Dowiedz się, kto stoi za największym w Polsce badaniem CX...

Natalia Nietupska

Właścicielka Leart Studio, która współpracowała z takimi markami jak Ola Gościniak, Jakub Biel, Opener Festival, Off Festiwal, tworzyła również Ecommerce Event oraz Galę Interaktywna.


Pomaga przedsiębiorcom w customer experience, kreatywnym marketingu oraz strategiach marketingowych. Jest autorką badań nad pozakupowymi doświadczeniami klientów w polskim e-commersie oraz doktorantką z zakresu CX. Uważa, że jej największym życiowym osiągnięciem, już za chwilę, będzie badanie, do którego pragnie Cię zaprosić.

Specjalistka ds. CX, badaczka, doktorantka WSIiZ

Wiele osób uznaje mnie za mistrzynię integracji, doskonałego naprawiacza

i świetnego stratega, co idealnie wpisuje się w moje talenty Gallupa.

Rafał Piasecki

Specjalista z 15-letnim doświadczeniem we współpracy z największymi międzynarodowymi korporacjami takimi jak Samsung,

Media Markt, Orange czy Tichibo.


Jego szeroka biznesowa wiedza, charyzma i pozytywne nastawienie pozwalają mu skutecznie budować trwałe, wartościowe relacje biznesowe. Łatwość w komunikacji, aktywne słuchanie, wysokie umiejętności sprzedażowe i swobodne tworzenie więzi, w połączeniu ze specjalistyczną wiedzą powodują, że sukces sam puka do jego drzwi. Na co dzień pomaga przedsiębiorcom skalować ich biznesy oraz wprowadzać rozwiązania z zakresu CX, które przyciągają i na długo zatrzymują klientów.

Przedsiębiorca, doradca biznesowy i specjalista do spraw CX

Indywidualizacja, osiąganie, uczenie się, strategia, dowodzenie, bycie wizjonerem — oto moje mocne strony według testu Gallupa, z którymi utożsamiam się w 100%.

Wyższa Szkoła Informatyki

i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie

Największa niepubliczna uczelnia wyższa na Podkarpaciu, która powstała 8 marca 1996 roku jako rozwinięcie działalności Rzeszowskiej Szkoły Menadżerów i Stowarzyszenia Promocji i Przedsiębiorczości.


WSIiZ od lat zajmuje wysokie miejsca w międzynarodowych rankingach szkół wyższych (U-Multirank, GreenMetric), a nowatorskie metody nauczania i program dostosowany do potrzeb rynku pracy sprawiają, że studenci są zadowoleni z wyboru tej uczelni.


Już teraz dołącz do naszego przełomowego badania

i zyskaj bezcenną wiedzę, która sprawi, że nareszcie będziesz miał realny wpływ na swój biznes!

Stań się częścią wielkiego projektu, który zupełnie zrewolucjonizuje polski rynek e-commerce!

Poświęć tylko 20 min, wypełnij ankietę i spotkaj się za nami po stronie skutecznego i zoptymalizowanego CX, którego Twoja firma potrzebuje bardziej niż myślisz!

Image
Oczywiście, że dołączam do badania!

Stań się częścią wielkiego projektu, który zupełnie zrewolucjonizuje polski rynek

e-commerce!

Masz pytanie?

Napisz do nas na: czesc@leartstudio.pl

Wszelkie prawa zastrzeżone – Natalia Nietupska © 2024

„Korzystamy z plików cookies w celu zapewnienia prawidłowego działania strony oraz po to, aby analizować ruch i prowadzić działania marketingowe. Korzystając ze strony z włączoną w przeglądarce internetowej obsługą plików cookies, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich zgodnie z polityką prywatności (18.03.2024).

Designed and created by magmacreative.pl