Image

Chcesz zyskać przewagę konkurencyjną i zbudować stabilną pozycję na rynku, aby klienci sami do Ciebie wracali?

Weź udział w największym badaniu branży e-commerce w Polsce

i spraw, że logo Twojej firmy dotrze do 1 000 000 osób!

10 błędów, przez które tracisz klientów!

SZKOLENIE ZA 0 ZŁ

Daj mi 20 minut, a zdradzę Ci, jak skutecznie, przy niewielkim nakładzie finansowym, przyciągnąć i utrzymać rzeszę lojalnych klientów.

Zapisz się do newslettera i odbierz dostęp do bezpłatnej wiedzy stosowanej przez firmy takie jak Apple lub Zalando.

Image

Dowiedz się, jakie są prawdziwe powody,

dla których Twoi klienci odchodzą do konkurencji.

Poznaj sposoby, które pozwolą utrzymywać zaufanie klientów i raz na zawsze pożegnaj się ze stresem związanym z ich odchodzeniem. Dołącz do przedsiębiorców, którzy poznali tajniki CX i cieszą się stałymi, lojalnymi nabywcami, którzy identyfikują się z ich markami.

ImageImageImage

Czy marzysz o tym, aby Twój e-sklep zarabiał X-razy więcej, a zadowoleni klienci chętnie wystawiali pozytywne opinie, wracali i zachęcali innych do zakupów w Twoim sklepie?

ImageImage
Chcę je poznać!

A co, gdybym powiedziała Ci, że to jest możliwe i mogę zdradzić Ci sprawdzone metody, wprost od prawdziwych pionierów w branży e-commerce, które nie wymagają dużych nakładów pieniężnych?

Image

Patagonia zwiększyła sprzedaż, aż o 30% wprowadzając m.in jedno z działań, o których mówię w nagraniu?

90% przedsiębiorstw

e-commerce upada po 120 dniach od startu działalności?

aż do 70% stałych zadowolonych klientów będzie skłonnych kupić u Ciebie ponownie?

w XXI wieku pozytywne doświadczenia klientów są jedną z najistotniejszych kwestii związanych z zakupami?

dwa najistotniejsze etapy cyklu życia klienta są bardzo często pomijane przez marki w budowaniu jego doświadczeń?

większość działań, które realnie i skutecznie budują pozytywne doświadczenia klienta, jest tańsza niż myślisz?

Icon

Czy wiesz, że...

IconIconIconIconIcon

Chcesz wiedzieć więcej?

Dołącz do newslettera, odbierz bezpłatny dostęp do szkolenia i zyskaj dostęp do wiedzy, która pozwoli Ci w pełni rozwinąć potencjał Twojego biznesu.

Image

Skończ z szukaniem rozwiązań swoich problemów po omacku i sugerowaniem się tym, co robi Twoja słaba konkurencja. Nareszcie dowiedz się, przez jakie 10 najpopularniejszych błędów tracisz klientów, zacznij działać jak najlepsze marki i osiągnij prawdziwy sukces!

Dowiedz się, jakie są najskuteczniejsze działania okołosprzedażowe, które przynoszą spektakularne efekty w budowaniu pozytywnych doświadczeń klientów. Zyskaj dostęp do wiedzy, którą posiadają marki odnoszące światowe sukcesy.

Od kogo najlepiej się uczyć? Oczywiście, że od najlepszych! Zapomnij o konkurowaniu ceną, ciągłych obniżkach i nierównej walce o klienta, które wykańczają Twoją firmę. Zacznij tworzyć skuteczne przewagi konkurencyjne i dołącz do najlepszych. To Twoja szansa!

NAJSKUTECZNIEJSZE ROZWIĄZANIA DLA TWOJEJ MARKI

PROBLEMY I BŁĘDY, JAKIE POPEŁNIA WIĘKSZOŚĆ E-SKLEPÓW

PRZYKŁADY NAJLEPSZYCH TECHNIK W BRANŻY

E-COMMERCE

Image
Chcę to wszystko wiedzieć!

Natalia Nietupska

Image

Customer Experience Expert


Od 2016 roku prowadzi działania związane ze światem eventowym oraz marketingowym. Pomaga firmom i markom osobistym w zakresie komunikacji, marketingu oraz projektowania pozytywnych doświadczeń klientów. Organizuje Ecommerce Event. Jest autorką badań nad pozakupowymi doświadczeniami klientów w polskim e-commersie oraz doktorantką z zakresu CX. Wierzy, że Customer Experience to przyszłość e-sklepów.

Kilka słów o mnie.

Image

Czy wiesz, co odpowiada za spektakularny sukces światowych i polskich gigantów?

Dołącz do newslettera, dowiedz się, jakie techniki okołosprzedażowe stosują pionierzy rynków i już teraz zacznij wdrażać te działania w swoim biznesie.

ImageImageImageImageImageImageImageImage

Customer Experience na najwyższym poziomie!

To nie jest kolejny newsletter, którego nawet nie otworzysz!

Image

Newsletter poświęcony tematyce CX,

w którym znajdziesz:

Wiedza: polecane podcasty, artykuły, książki, profile, kursy i szkolenia

Case study: praktyczne historie firm wykorzystujących CX do osiągania sukcesów sprzedażowych

Rozrywka: konkursy, zagadki,

i dawka branżowego humoru

Prasówka: co musisz wiedzieć, gdzie musisz być, co nowego piszczy w CX

IconIconIconIconImage

Nie mogłam się powstrzymać, by już teraz nie zdradzić Ci, co wyjątkowego zaplanowałam specjalnie dla Ciebie!


Wypchany po brzegi CX-ową wiedzą newsletter, podzielony tematycznie na sekcje, opisujące najważniejsze tematy, o których absolutnie każdy przedsiębiorca e-commerce powinien usłyszeć.


Chcesz wiedzieć więcej? Zapisz się już teraz, żeby nie przegapić żadnej wiadomości!

ImageImage

Zyskaj dostęp do najświeższej biznesowej wiedzy

i spraw, aby nareszcie wyniki Twojego e-sklepu realnie poszybowały w górę!

Pobieram bezpłatnie!

To idealny moment, aby z pomocą dobrego CX stworzyć silną i stabilną markę. Odbierz bezpłatne szkolenie, zyskaj dostęp do wypchanego po brzegi cenną biznesową wiedzą newslettera i zacznij wprowadzać zmiany już teraz. Pomogę Ci!

Wszelkie prawa zastrzeżone – Natalia Nietupska © 2024

„Korzystamy z plików cookies w celu zapewnienia prawidłowego działania strony oraz po to, aby analizować ruch i prowadzić działania marketingowe. Korzystając ze strony z włączoną w przeglądarce internetowej obsługą plików cookies, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich zgodnie z polityką prywatności (18.03.2024).

Designed and created by magmacreative.pl

Masz pytanie?

Napisz do nas na: czesc@leartstudio.pl

Ta strona wykorzystuje pliki cookies jak ka?da inna strona. Wi?cej na ten temat przeczytasz w Polityce prywatno?ci. Wchodz?c na stron? wyra?asz na nie zgod? wed?ug ustawie? Twojej przegl?darki.
Polityka prywatności Zgoda